tirsdag den 16. februar 2021

Ugens anbefaling, uge 7

 UGENS ANBEFALING


Vinteren har for alvor ramt Danmark, men lyset er heldigvis vendt og foråret er på vej.

Det kan være vigtigt at huske sig selv på, at man kan tranformere sin smerte til visdom. 

Dette emne er lige præcis, hvad ugens anbefaling handler om. Ayse Polats fine digtsamling, kommer med garanti til at fylde din hverdag med lidt mere lys end ellers.

 


Uddrag fra digtsamlingen

Der er magi i luften
og alt er muligt jeg har solskin
i øjnene og min lyse latter klinger
op mod himlen

Min glæde kommer af
at værdsætte
livets gaver i det givne øjeblik

Velsignelserne regner ned over mig
på glædens tinder
og overstrømmer mit liv i overflod

Jeg rækker armene op mod himlen
smiler fra hjertet
og påskønner det inderligt


Om forfatteren 
Ayse Polat er født og opvokset i Danmark, og hun har tyrkisk baggrund. Hun er uddannet ID Lifecoach og interesserer sig meget for selvudvikling. Ayse har siden barnsben været meget kreativ, hun elsker at skrive og spille på harpe. Derudover interesserer hun sig også meget for sprog og litteratur.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ugens anbefaling - uge 17

  UGE 17 I denne uge anbefaler vi kogebogen "Den lille kogebog til små pengepunge", der er skrevet af Jonathan B. Erichsen. Kogebo...

Populære indlæg