torsdag den 7. maj 2020

Boganmeldelse af "Kattespas og glitterstads"


Af Ullabjoerk Kyndelsted

Anmelder: Hanne Orup, Bh-klasseleder på Brøndbyøster Skole
Pris: 149,95 kr.
Kan købes her


Flot og velskrevet debutbog fra Ullabjoerk, flere af den slag bøger, TAK. 

Den er så givende, en rigtig god historie, til mange samtaler undervejs, om hverdagens problemer/konflikter, om venskaber, om længslen efter guld og glimmer, men har vi nu også brug for det? Ullabjoerk får et vigtig budskab igennem, på den fineste måde. Jeg er fan!

Den er hylende morsom, og med de sødeste illustrationer, jeg glæder mig til at læse den for mine elever i børnehaveklassen. En bog jeg varmt vil anbefale. 

De bedste hilsner fra

Hanne Orup 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ugens anbefaling - uge 17

  UGE 17 I denne uge anbefaler vi kogebogen "Den lille kogebog til små pengepunge", der er skrevet af Jonathan B. Erichsen. Kogebo...

Populære indlæg